به ما بپیوندید :

بهینه سازی گرافیکی CSGO

تاریخ : ۲۲ تیر 
موضوع : آموزش csgo
2887 بازدید

سلام به تمامی دوستداران بازی های شوتینگ

این آموزش گرچه برای CSGO ساخته و مثال زده شده اما برای سایر بازی های این قبیل هم کارایی دارد و میتوانید مفاهیم به کار برده شده در آن را دربازی های دیگر هم مشاهده نمایید با استفاده از ویدئوی زیر شما میتوانید تنظیمات گرافیکی بازی را کاملا شخصی سازی کنید و اگر دارای گرافیک قوی نیستید این آموزش میتواند به شما کمک کند تا بهترین حالت را برای گرافیک خود بهینه سازی و انتخاب نمایید در ادامه توضیحات تکمیلی برای دوستانی که علاقه مند هستند تا مفاهیم به کاربرده شده در ویدئو را بیشتر درک کنند نوشته شده است.

مشاهده در Tvniko

 

 

 

Motion blur:

موشن بلور ( Motion blur ) زمانی کاربرد دارد که تصویر اصلی شما ثابت باشد و اطراف آن بصورت تار دیده شود . برای مثال فرض کنید بازی ریسینگ بازی می کنید ، در این بازی وقتی ماشین با سرعت زیادی حرکت می کند محیط اطراف آن بصورت تار ولی ماشین که هدف اصلی هستش بدون تغییرات دیده می شود . این روش هم در سینما و هم در صنعت بازی مورد استفاده قرار میگیرید و کاربرد خوبی در هر دوی آن ها دارد .

Anti-Aliasing:

آنتی‌-الیاسینگ، Anti-Aliasing یا به اختصار AA تکنیکی برای برطرف کردن حالت دندانه‌‌ای یا شکستگی خطوط صاف و لبه‌ها در بازی‌هاست که خود روش‌های متنوعی مثل MSAA و TXAA و MFAA و … دارد. به زبان ساده یعنی ضد اَلیاس، منظور از الیاس هم شکستگی خطوط است. علت شکستگی یا الیاسینگ این است که برای توضیح گرافیک از پیکسل‌های مربع شکل استفاده می‌شود که نتیجه‌ی آن دندانه دندانه شدن خطوط صاف است.روش آنتی-الیاسینگ چند نمونه‌ای یا Multi-Sampling Anit-Aliasing مثل SSAA نیست که تمام عناصر را مورد توجه قرار دهد بلکه برخی را حذف می‌کند تا کار سریع‌تر انجام شود. این الگوریتم ممکن است لبه‌های دندانه‌دار را هوشمندانه‌تر انتخاب کند که البته به کارت گرافیک‌های جدید و پیشرفته‌تری هم نیاز دارد ولیکن افزایش سرعت آنتی-الیاسینگ قابل توجه است.

Shader:

مدلهای Direct X shader جزئیات بسیاری را جهت کنترل بر روی آنچه نمایش داده می شود برای افراد خواستار توسعه ارائه می دهد. و می تواند ایفکت های بسیاری نظیر سایه های پیچیده انعکاس نور، ایجاد مه و مانند آنها را بوجود آورد. فعل و انفعالات پیچیده بین منابع نور ، اشیاء و نشانه های گرافیکی شامل برنامه هایی می شود که جزئیات را با دقت بیشتری بررسی می کنند و در واقع در یک بازی ، تمامی منابع نوری مرتبط به هر شیئ باید مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرند.

Anisotropic Filtering-AF:

این گزینه بافت های بازی را به شکل واضح تری نمایش می دهد. تنظیمات مربوط به AF می تواند بر حسب نوع کارت گرافیک متفاوت باشد، اما مانند Anti-Aliasing دارای گزینه های ۲X تا ۱۶X است. طبق معمول، بالا بردن این گزینه تأثیر زیادی روی کارایی خواهد گذاشت، مگر آنکه کارت گرافیک قدرتمندی داشته باشید.

Shadow

سایه یا shadow به معنای تمامی سایه های گسترده در بازی می باشد و هر چقدر که میزان آن بیشتر باشد بازی طبیعی تر به نظر میرسد و در عین حال پردازش گرافیکی آن نیز سنگین تر می شود.

 

 

۸ نظر برای ”بهینه سازی گرافیکی CSGO”

  1. سید مصطفی هاشمی گفت:

    بسیار اموزنده و فوق العاده ممنون

  2. hamid گفت:

    سلام چرا فقط یه سرور برای طرح بینهایت دارین در حالی که یه عالمه سرور معمولی دارین؟؟؟

    • Erfan گفت:

      سلام همه سرور ها بی نهایتی هستند به طور کلی شما باید ۳ قسمت اول ایپی های معمولی را به ۱۷۲٫۱۹٫۲۰ تغییر بدید مثلا ایپی ۱۰٫۱۴۳٫۶۷٫۲۲۱:۲۷۰۵۳ میشه ۱۷۲٫۱۹٫۲۰٫۲۲۱:۲۷۰۵۳

  3. sina گفت:

    من میخوام برم تو هر سروری یک ارور میده you have abandon from this server وبرای همه ی سرور ها هم میده و میگه به سایت گیم نیکو مراجه کن

  4. ramin گفت:

    با سلام و خسته نباشید زمانی ک میخوام وارد بازی شم سرئرو انتخاب میکونمو لود پر مشه وقتی میخوام بزنم رو کانتنیو سرعت به شدت کم مشه ئ بد چند سانیه اسکرین فریز میشه ینی کامل هنگ میکنه فقط زمانی که میخوام انلاین بازی کنم اینجوری میشه مشکل کجاس؟

نظر بدهید

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.